A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/biomagaz/cwcms_core/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 188

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/biomagaz/cwcms_core/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672

BIO Magazine - Η εκστρατεία ενημέρωσης της Novo Nordisk με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας Δεκέμβριος 2015
Δεκέμβριος 2015 No38

BIO News

Η εκστρατεία ενημέρωσης της Novo Nordisk  με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας
Η εκστρατεία ενημέρωσης της Novo Nordisk με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας

Η Novo Nordisk συνεχίζει την παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για να αναδείξει τους καθημερινούς ΗΡΩΕΣ με αφορμή τον εορτασμό της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας (17 Απριλίου 2015)

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας, η Novo Nordisk συνεχίζει την παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης με τον τίτλο «Καθημερινοί Ήρωες». Στόχος της εκστρατείας είναι να αναδείξει όλους εκείνους που συμβάλλουν στη θετική αλλαγή της ζωής των ατόμων που πλήττονται από την αιμορροφιλία. Η εκστρατεία υποστηρίζεται με την χρήση του hash tag #MeettheHero υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αιμορροφιλίας (World Federation of Haemophilia –WFH-), συμπληρώνει την καμπάνια «Bulding a family support» και συμβάλει στη δέσμευση της Novo Noridsk να αλλάξει τις δυνατότητες των ατόμων με αιμορροφιλία (changing possibilities in haemophilia®).

Η νέα καμπάνια χρησιμοποιεί όλα τα άμεσα πλεονεκτήματα της διαδραστικής επικοινωνίας των κοινωνικών δικτύων. Έχει ως στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση και την κατανόηση της αιμορροφιλίας εμπλέκοντας την παγκόσμια κοινότητα αιμορροφιλίας μέσω της χρήσης των: Twitter, Facebook, Pinterest ή Instagram ώστε να αναδείξει τον ΉΡΩΑ. Έχει επίσης δημιουργηθεί ένα hashtag #MeetTheHERO που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να μοιραστούν εμπνευσμένες ταινίες, ιστορίες και εικόνες των ηρώων τους.

Παράλληλα, μέχρι το τέλος του 2015, συνεχίζεται η Online έκθεση φωτογραφίας με τίτλο «Πρόσωπα της αιμορροφιλίας – Πορτρέτα από μια παγκόσμια κοινότητα». (www.nnhf.org/facesofhaemophilia )

Η αιμορροφιλία είναι μια σπάνια διαταραχή της πήξης του αίματος. Εκτιμάται ότι θα επηρεάσει 420.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Ο μικρός αριθμός ατόμων με την πάθηση σημαίνει ότι υπάρχει περιορισμένη ενημέρωση σχετικά με τις επιπτώσεις της. Η εκστρατεία με τίτλο «Καθημερινοί Ήρωες» χρησιμοποιεί πολλά από τα στοιχεία που προέκυψαν από την πρωτοποριακή μελέτη HERO, τη μεγαλύτερη μελέτη με συμμετοχή 1.386 ατόμων σε 11 χώρες, παρέχοντας στοιχεία για το τι σημαίνει να ζεις με την αιμορροφιλία.

Η μελέτη καταδεικνύει έντονα την ανάγκη καλύτερης ψυχοκοινωνικής υποστήριξης για τα άτομα με αιμορροφιλία αλλά και εκείνων που τους φροντίζουν.

Η Novo Nordisk έχει δεσμευτεί ωστόσο και μέσω του ευρύτερου προγράμματος «Changing possibilities in Haemophilia» να βοηθήσει τα άτομα με αιμορροφιλία και άλλες αιματολογικές διαταραχές να ζήσουν τη ζωή που επιθυμούν. Η  εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη αυτού του στόχου μέσω της  ενίσχυσης της κατανόησης της αιμορροφιλίας στην ευρύτερη κοινωνία, βελτιώνοντας την πρόσβαση στη διάγνωση, την περίθαλψη και τη θεραπεία και, τελικά, στην προώθηση της θεραπείας και φροντίδας μέσω της καινοτομίας.

Η Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας

Από το 1989, καθιερώθηκε η  Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας και εορτάζεται στις 17 Απριλίου που συμπίπτει με τα γενέθλια του Frank Schnabel ιδρυτή της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας της Αιμορροφιλίας.

Αιμορροφιλία
Η αιμορροφιλία είναι μια σπάνια διαταραχή της πήξης του αίματος. Δημιουργεί εσωτερική αιμορραγία στις αρθρώσεις, τους μυς και άλλους ιστούς. Μπορεί να προκαλέσει έντονο πόνο, βλάβη των αρθρώσεων και να οδηγήσει στην αναπηρία . Η παγκόσμια συχνότητα εμφάνισης της αιμορροφιλίας Α είναι περίπου μία περίπτωση ανά 5.000 άνδρες, περίπου το 30 τοις εκατό των οποίων δεν έχουν οικογενειακό ιστορικό . Η αιμορροφιλία Β εμφανίζεται σε μία περίπτωση ανά 25.000 άνδρες και αντιπροσωπεύει το 20-25 τοις εκατό του συνόλου των ασθενών με αιμορροφιλία . Σε παγκόσμιο επίπεδο, υπολογίζεται ότι 420.000 άνθρωποι έχουν αιμορροφιλία.

Η μελέτη HERO

Η Haemophilia Experiences, Results, and Opportunities (HERO), είναι μια διεθνής, διεπιστημονική πρωτοβουλία και υποστηρίζεται από την Novo Nordisk, ως μέρος του προγράμματος «Changing possibilities in Haemophilia». Αναζητά τις ψυχοκοινωνικές εμπειρίες των ατόμων με αιμορροφιλία, των οικογένειών τους, και των επαγγελματιών υγείας, και καλύπτει θέματα όπως η απασχόληση, οι σχέσεις , η σεξουαλική υγεία, η θεραπεία για την αντιμετώπιση της αιμορροφιλίας,  συλλέγει πληροφορίες και αναζητά γνώσεις με στόχο την βελτίωση της ζωής των ατόμων με αιμορροφιλία.

Το Ίδρυμα Αιμορροφιλίας της Novo Nordisk (NNHF)

Είναι ένα μη- κερδοσκοπικό ίδρυμα που συστάθηκε το 2005 and εδρεύει στη Ζυρίχη. Κύριο έργο του ο προσδιορισμός και η χρηματοδότηση βιώσιμων προγραμμάτων που στόχο έχουν την βελτίωση στην πρόσβαση σε περίθαλψη υψηλής ποιότητας στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Με συνοδοιπόρους  τοπικούς εταίρους και γνωστούς εμπειρογνώμονες, εστιάζει το έργο του στην  ανάπτυξη ικανοτήτων, την έγκαιρη  διάγνωση, τη δημιουργία μητρώου ασθενών. Θεμέλιος λίθος της προσφοράς του είναι η εκπαίδευση και η ευαισθητοποίηση.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το: www.nnhf.org 

<< Επιστροφή στην λίστα

© BIO | info@biomagazine.gr

Powered by CreativeWorks