A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/biomagaz/cwcms_core/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 188

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/biomagaz/cwcms_core/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672

BIO Magazine - Η AbbVie μεταξύ των 20 κορυφαίων brands παγκοσμίως Δεκέμβριος 2015
Δεκέμβριος 2015 No38

BIO News

Η AbbVie μεταξύ των 20 κορυφαίων brands παγκοσμίως
Η AbbVie μεταξύ των 20 κορυφαίων brands παγκοσμίως

Η AbbVie μεταξύ των 20 κορυφαίων brands παγκοσμίως

Μέσα σε μόλις ενάμιση χρόνο λειτουργίας, η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie έλαβε την 20η θέση στην αντίληψη της δύναμης του εμπορικού της σήματος (brand), βάσει κεφαλαιακής αξίας, σύμφωνα με τον δείκτη FutureBrand Index 2014.

Συναγωνιζόμενη με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, από τη θέση κατάταξής της, η AbbVie ξεπέρασε καταξιωμένα παγκόσμια brands, όπως η Coca Cola, η Amazon και η Wal-Mart, ενώ τα πέντε πρώτα εμπορικά σήματα σύμφωνα με τον δείκτη global brand strength, ήταν η Google, η Microsoft, η Disney, η Apple και η Samsung Electronics.

«Έχουμε σημειώσει φανταστική πρόοδο κατά τους πρώτους 18 μήνες μας ως AbbVie», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Rick Gonzalez, ο οποίος  πρόσθεσε: «Έχουμε αναπτύξει μια ισχυρή, βιώσιμη, μακροπρόθεσμη στρατηγική, την οποία εφαρμόσαμε και υλοποιήσαμε άκρως αποτελεσματικά. Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε το έργο και την επιτυχία μας να αναγνωρίζονται».

Η FutureBrand είναι μια κορυφαία εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και ο ετήσιος δείκτης της μετρά τη δύναμη του εμπορικού σήματος (brand), υπολογίζοντας τις αντιλήψεις της κοινής γνώμης ανάλογα με το τι αντιπροσωπεύει μια εταιρεία και του πόσο καλά αποδίδει σε σχέση με αυτό.

Στη βάση αυτή, υπάρχουν ορισμένες εταιρείες των οποίων η δύναμη, όσον αφορά στην αντίληψη του κοινού, είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την οικονομική τους δύναμη, με κορυφαία την Walt Disney, ενώ σε αυτές περιλαμβάνεται και η AbbVie.

Η έρευνα της FutureBrand διενεργήθηκε μέσα από 3.030 συνεντεύξεις επαγγελματιών και στελεχών, σε 17 χώρες από όλο τον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Αγγλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κίνα, η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ινδία και η Ιαπωνία.

Νωρίτερα, μέσα στο 2014, η AbbVie είχε καταταχθεί στην 8η θέση ως μία από τις πιο αξιόλογες εταιρείες στον κλάδο των φαρμακευτικών προϊόντων, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune.

<< Επιστροφή στην λίστα

© BIO | info@biomagazine.gr

Powered by CreativeWorks