A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/biomagaz/cwcms_core/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 188

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/biomagaz/cwcms_core/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672

BIO Magazine - Γερμανική εταιρεία αγοράζει το e-food.gr Δεκέμβριος 2015
Δεκέμβριος 2015 No38

BIO Finance

Γερμανική εταιρεία αγοράζει το e-food.gr
Γερμανική εταιρεία αγοράζει το e-food.gr

Τον έλεγχο της ελληνικής αγοράς των online παραγγελιών φαγητού αποκτά ουσιαστικά η γερμανική Delivery Hero μέσω της εξαγοράς του e-food.gr που ανακοίνωσε σήμερα το πρωί. Επιπλέον, η γερμανική εταιρεία απέκτησε έναντι 589 εκατ. ευρώ την τουρκική Yemeksepeti, η οποία είναι εκ των βασικών μετόχων του clickdelivery.gr, έχοντας επενδύσει σε αυτό 3 εκατ. ευρώ.

Το e-food.gr και το clickdelivery.gr είναι τα δύο μεγαλύτερα sites online παραγγελιών φαγητού με περισσότερες από 500.000 παραγγελίες σε μηνιαία βάση, και εκτιμάται ότι ελέγχουν πάνω από το 70% της αγοράς του online food delivery στην Ελλάδα. Σημειωτέον δε πως η υπάρχουσα εκτίμηση αναφέρει πως περίπου το 25% των παραγγελιών φαγητού γίνονται πλέον μέσω Διαδικτύου στη χώρα μας.

Στην ανακοίνωση της Delivery Hero δεν αναφέρεται το ύψος του τιμήματος για την εξαγορά του e-food.gr. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η συμφωνία έκλεισε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα στα τέλη της περασμένης εβδομάδας. Παραμένει, επίσης, αδιευκρίνιστο αν η εξαγορά αφορά το σύνολο ή μέρος του ελληνικού startup.

Η Delivery Hero δραστηριοποιείτο, πριν από τις εξαγορές, σε 29 χώρες, έχει ως βασικό μέτοχο τον γερμανικό όμιλο Rocket Internet και σύμφωνα με το neoecommerce.gr, έχει ως στόχο να εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους «παίκτες» παγκοσμίως στο χώρο του online food delivery. Η απόκτηση της Yemeksepeti τις δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει σημαντικό έρεισμα στις αγορές της Τουρκίας και της Μέσης Ανατολής.

Όσον αφορά το ενδεχόμενο συγχώνευσης των e-food.gr και clickdelivery.gr, φαντάζει δύσκολο τη δεδομένη στιγμή, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η Delivery Hero σε πολλές χώρες που δραστηριοποιείται προτιμά να έχει τουλάχιστον δύο brands.

πηγή άρθρου

<< Επιστροφή στην λίστα

© BIO | info@biomagazine.gr

Powered by CreativeWorks